Het coronavirus raakt ons allemaal; ook De Key. Graag informeren we je over wat dat voor onze dienstverlening aan jou betekent. Onze vakmannen komen op een normale werkdag dagelijks bij acht verschillende bewoners over de vloer. Om te voorkomen dat onze vakmannen het coronavirus aan je overbrengen, is onze dienstverlening aangepast tijdens de totale lockdown. Jouw gezondheid en die van onze collega's staan bij ons voorop. Je kunt bij ons terecht voor spoedreparaties en onze digitale vakman.


Wij zijn bereikbaar via de telefoon (020) 621 43 33 en onze website www.dekey.nl.

Onze digitale vakman staat voor je klaar

Tijdens de totale lockdown hebben we gekeken hoe we je nu wel kunnen helpen. We overleggen samen met jou of je met hulp van onze digitale vakman het probleem kan oplossen. Onze vakman kijkt dan mee via videobellen. Als het nodig is, sturen we materialen naar je toe. Wil je videobellen met onze vakman? Neem dan contact met ons op via (020) 621 43 33.

Je kunt bij ons terecht voor spoedreparaties

Voor andere reparaties overleggen we met je. Met spoedreparaties bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Een gaslekkage;
  • Inbraak;
  • Koolmonoxide melding;
  • Kapotte waterleiding;
  • Zware verstopping;
  • Geen verwarming of warm water;
  • Een toegangsdeur of berging die niet dicht gaat;
  • Rotte vloerluiken;
  • Een kapot glas bij een buitenraam

Wat kun jij doen als we bij je langskomen voor een spoedreparatie?

  • Je kunt de deur van de woning alvast openzetten en op ruime afstand (minimaal 1,5 meter) van onze vakman blijven staan. We vragen je in een andere ruimte plaats te nemen dan waar de vakman aan het werk is.
  • Het is fijn als je voor het bezoek van de vakman en na zijn vertrek lucht.
  • Heb je verkoudheidsklachten of koorts? Dan vragen we je de afspraak af te zeggen.

Hoe zorgen we dat werkzaamheden veilig worden uitgevoerd?

  • Als we bij je voor de deur staan, begroeten wij je met een glimlach. Wij schudden geen handen en houden we minimaal 1,5 meter afstand. Ook dragen wij voor jouw en onze bescherming, beschermende middelen (zoals een mondkapje of gezichtsscherm).
  • Als onze vakmannen bij je langskomen, hebben zij geen last van verkoudheidsklachten of koorts.
  • Zijn het werkzaamheden in je woning? Voordat onze medewerkers bij je langskomen, vragen we of je last hebt van verkoudheidsklachten of verhoging. Zo ja? Dan maken we een nieuwe afspraak met je.

Wil je een afspraak voor een reparatie afzeggen?

Neem dan contact met ons op. Dan verzetten we de afspraak.

Heb je door de coronacrisis moeite om je huur te betalen?

Neem dan contact op met De Key. Samen kijken we of er voor jouw situatie een passende oplossing mogelijk is. Klik hier voor meer informatie.

Heb je vragen?

Neem dan gerust contact op met De Key, via info@dekey.nl of via telefoonnummer (020) 621 43 33.