Het coronavirus raakt ons allemaal; ook De Key. Graag informeren we je over wat dat voor onze dienstverlening aan jou betekent. De Key komt graag op afspraak bij je langs, ook voor reparaties die geen spoed hebben. Je kunt ook nog steeds bij ons terecht voor onze digitale vakman.

Wij zijn bereikbaar via de telefoon (020) 621 43 33 en onze website www.dekey.nl.

Welke dienstverlening kun je van ons verwachten?

  • Spoedreparaties gaan altijd door. Met spoedreparaties bedoelen we bijvoorbeeld: een gaslekkage, inbraak, koolmonoxide melding, kapotte waterleiding, zware verstopping, geen verwarming of warm water, een toegangsdeur of berging die niet dichtgaat, rotte vloerluiken.
  • Ook andere reparaties en onderhoudswerkzaamheden plannen we zoveel mogelijk in.

Onze digitale vakmannen Daniël en Vincent staan nog steeds voor je klaar!

Tijdens de lockdown helpen Daniël en Vincent met kleine reparaties op afstand via videobellen. Als het nodig is worden er ook materialen opgestuurd. We komen weer op afspraak bij je langs voor reparaties, maar misschien wil je toch liever videobellen. Dat kan nog steeds! Wil je videobellen met Daniël of Vincent? Neem dan contact met ons op via (020) 621 43 33.

Hoe zorgen we dat werkzaamheden veilig worden uitgevoerd?

  • Als we bij je voor de deur staan, begroeten wij je met een glimlach. Uit respect voor je gezondheid schudden wij geen handen.
  • Onze vakmannen houden minimaal 1,5 meter afstand en werken volgens de richtlijnen van de RIVM.
  • Als onze vakmannen bij je langskomen, hebben zij geen last van verkoudheidsklachten of koorts.
  • Zijn het werkzaamheden in je woning? Voordat onze medewerkers bij je langskomen, vragen we of je last hebt van verkoudheidsklachten of verhoging. Zo ja? Dan maken we een nieuwe afspraak met je.

Wat kun jij doen als we bij je langskomen voor een reparatie?

  • Je kunt de deur van de woning alvast openzetten en op ruime afstand (minimaal 1,5 meter) van onze vakman blijven staan. We vragen je in een andere ruimte plaats te nemen dan waar de vakman aan het werk is.
  • Het is fijn als je voor het bezoek van de vakman en na zijn vertrek lucht.
  • Heb je verkoudheidsklachten of koorts? Dan vragen we je de afspraak af te zeggen.

Wil je een afspraak voor een reparatie afzeggen?

Neem dan contact met ons op. Dan verzetten we de afspraak.

Heb je door de coronacrisis moeite om je huur te betalen?

Neem dan contact op met De Key. Samen kijken we of er voor jouw situatie een passende oplossing mogelijk is. Klik hier voor meer informatie.

Heb je vragen?

Neem dan gerust contact op met De Key, via info@dekey.nl of via telefoonnummer (020) 621 43 33.